2022-09-29 08:00Nyheter

Kickstarta Beyond Budgeting-satsningen på BBRT66 i London i november

BBRT66 London Ekan ManagementBBRT66 London Ekan Management

Beyond Budgeting Round Table (BBRT) är en internationell nätverksorganisation grundad kring principerna och filosofin bakom Beyond Budgeting. Nätverkets medlemmar består av företagsledare, NGO:s, tankeledare och akademiker från hela världen. Ekan Management är representanter för BBRT i Sverige och har arbetat med implementering av Beyond Budgeting-principerna i Sverige och internationellt i över ett decennium.

De stora Round Table-mötena som återkommer 2 ggr per år är nätverkets höjdpunkter. Då får medlemmar och gäster möjlighet att träffas och diskutera både ambitioner och erfarenheter av att släppa budgeten som verksamhetens primära styrverktyg.

15-16 november arrangeras det 66:e Round table-mötet i London och vi hoppas verkligen på att få träffa några av er där!

Den första dagen (15e) är delad i två parallella spår: The Implementers Meeting och Introduction to Beyond Budgeting. För den nyinvigde inom nätverket, rekommenderas att delta på det sistnämnda spåret. The Implementers Meeting är exklusivt för medlemmar i nätverket som har kommit längre på sin resa mot Beyond Budgeting.

Under den 16e, konferensens andra dag, hålls det huvudsakliga mötet med talare från prominenta aktörer inom nätverket från organisationer så som:

• TDR Capital
  • David Lloyd
  • Handelsbanken

Deltagande i konferensen inkluderas för BBRT-medlemmar och går även att lösa som gäst. Gå till BBRTs hemsida för att registrera ditt deltagande och läsa mer om konferensen.

Om du har några frågor eller funderingar, kontakta Benjamin Kype, Rikard Olsson eller Kerstin Ollesson på Ekan Management. Hoppas att vi ses i London!