2022-04-26 06:45Nyheter

65:e Beyond Budgeting Round Table 10-11 maj

Den 10-11 maj är det dags för BBRT65 – den 65:e konferensen inom nätverket BBRT (Beyond Budgeting Round Table). Årets event hålls i Köpenhamn, Danmark. Som vanligt ägnas första dagen åt Implementer's meeting (exklusivt för praktiserande bbrt-medlemmar) respektive Introduction to Beyond Budgeting (en introduktion för den intresserade). Den andra dagen, 11 maj, sker en samlad konferensdag med huvudtalare från:

• Bayer Pharmaceuticals
  • Danone
  • Spotify
  • Agile Business Consortium

BBRT är ett medlemsnätverk där några av de mest innovativa företagen i världen deltar. Deltagande på konferensen är fritt för BBRT-medlemmar. Det finns även möjlighet för den intresserade att delta mot en kostnad. Se https://bbrt.org/product/bbrt-65/ för mer information och för att lämna din intresseanmälan. Eventet hålls på engelska.

Hoppas vi träffas i Köpenhamn!

Ida Trangsrud
Ida Trangsrud